Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitán Hollister

16. 10. 2008 14:09
Chudák němá tvář

Naše kočka v létě, když jsou extrémní vedra, tak jenom v těch chvílích jí vídám jít se napít vody. A kdy někdy výjimečně zapomenu jí vodu do misky dát, tak se jde napít do dřezu, tam vždycky trochu vody je. Ale ze záchoda pít nemusí-nemáme dveře od záchoda otevřené Oni asi jo, protože mají asi vedle mísy i záchod pro kočku.

0 0
možnosti

nyny.

12. 10. 2008 19:52
moje sestra měla kocoura exota

a zapoměla mi to říci, když jsem ho hlídala. napustila sjem si vanu, hezky s pěnou.Kocouřisko hezky obcházelo okraj vany jak provazochodec a pak najednou hup, Ve vaně hezky naproti mně, hlava mu čouhala z pěny a packama si s pěnou hrál. Zkrátka, jak viděl napuštěnou vanu (teplou vodu, studenou ignoroval, když bylo namočené prádlo), už tam byl. Ovšem sušení z duše nesnášel.hihi

0 0
možnosti

3lipy

12. 10. 2008 20:08
Re: moje sestra měla kocoura exota

;-D;-D;-D To my máme, co se vody týče všechna zvířátka posery. Ja vidí vodu zdrhaji. Jedna kočička ale milovala točící se pračku a dokázala u ní sedě jak u televize;-DV. Zdravím L.

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

12. 10. 2008 11:29
Mléko je potravina.

Já vím, že jste to napsala pro dobrou náladu a taky jsem se zasmál. Co mě ale překvapuje, je hloupost některých lidí.

1) Mléko není nápoj, ale potravina. Zaženete jím hlad, nikoli žízeň. Proto taky kočka hledala vodu, byť měla co "pít".

2) Kočky mléko nesmí. To je něco podobného, jako krmit diabetika laskonkama (nebo spíš rakvičkama).

Ale jinak díky za odlehčení.;-)

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

16. 10. 2008 14:11
Re: Mléko je potravina.

mléko je potravina-samozřejmě myslíš plnotučný, rozhodně né nízkotučný, to je jenom obarvená voda;-D

0 0
možnosti

jedovinka

12. 10. 2008 11:06
dík v neděli

karmaR^

Ranní káva chutná s vašimi fejetonky líp.

pro 3lipy - fenikl, anýz, kmín, kopr - prdíkové čaje. Kefír žádná z nás neodstříkneme a kyselé mléko se miminům taky nedává. Tak je to o spolykaném množství vzduchu při sání mléka, chemické reakci v zažívacím traktu savce na jedné straně a spasmolytických vlastnostech odvaru z uvedených semen na straně druhé.

Fenikl se užívá nejčastěji, protože je dětmi nejlépe přijímán. Účinek by měla i máta, ale Rvmentol kojenci ....

Moje děti až do odstavení čaj neviděly, kočky dostávají jen to kočičí z kočky, stejně tak psi a vegetariány jsou u nás husy a ostatní býložravci.:-) Welfare je fajn, ale personifikovat idomácí mazlíky je blbost poškozující  hlavně je

0 0
možnosti

motylek_02

12. 10. 2008 9:22
tak kocku jsem v zachode

jeste nevidela. ;-D;-D;-D Dobre rano

0 0
možnosti

3lipy

12. 10. 2008 10:01
Re: tak kocku jsem v zachode

Jaruško já taky ne;-D;-D;-D. Jen v jednom televizním šotu jsem viděla jak si kočka po použití lidského WC po sobě spláchla.To je co? AhojV

0 0
možnosti

Tuubeen

12. 10. 2008 9:21
Laktóza, voda a čaj

To měla kamarádka vůbec štěstí, že jí kočka ne... ehm... nekakala všude, kudy chodila. Hodně koček nesnáší laktózu a po obyčejném mléku má strašný průjem (trvalo mi několik let přesvědčit paní ze sousedství, že kočkám se skutečně mléko nedává; když mi konečně uvěřila natolik, že to vyzkoušela, byla štěstím bez sebe: do té doby si myslela, že je normální, že z koček doslova teče stolice). Myslet si, že "kočky pijí mléko" - to je zvláštní, že by kočky v přírodě ocucávaly krávy? :ob

Ovšem i s těmi miminy (kojenými): proč čaj a ne vodu (když je mimořádné vedro), a proč vůbec něco kromě mléka, když vedro není? Dávají krávy, opice, fenky, kočky... svým kojeňátkům flašky s čajem? ;-)

Podotýkám, že stejně spokojeně, jako žily moje kočky bez mléka, žily moje děti bez čaje...

0 0
možnosti

Hucul

12. 10. 2008 9:12
Mleko???

To bych opravdu nezvladala, udrzovat kocici misku plnou mleka. Vzdyt se to kazi a zapacha! To je potreba tak dvakrat denne vylejt a vypulirovat, plus samozrejme cele okoli misky. Nic doma nesmrdi vic nez zahnivajici mleko!

0 0
možnosti