Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danice

9. 5. 2010 8:46
Věřila jsem prvně....

věřím i teďR^.;-)

0 0
možnosti

Mončí2

9. 5. 2010 7:09
Věřila bych všemu,jen ne

tomu jak půlroční dítě komentuje,že je pocanej jako doch:-P

0 0
možnosti

3lipy

9. 5. 2010 7:33
Re: Věřila bych všemu,jen ne

..."ako doch" říkal ještě dřív;-D

0 0
možnosti

Alfie

8. 5. 2010 21:23
Tohle znám z té druhé strany

Ve třech letech jsme uměla číst a od té doby hltala informace jako houba. Jenomže  - ve škole se zázraky nekonaly, na jedné straně jsem hladce procházela předměty, které mě byvily a na druhé straně jsem se nikdy nenaučila nazpaměť vyjmenovaná slova  - i/y jsem psala správně, takže jsem ppvažovala za zbytečné biflovat s epomůcku, kteworu jsme nepotřebovala. A tak to bylo se vším - proč se snažit na jedničky, když byly dvojky zadarmo a ušetřený čas jsem mohla věnovat četbě toho, co mě zajímalo?

Prostě nadání je hezká věc, ale ti méně nadaní si zas snáz vypěstují potřebnou píli a trpělivost, asi je život přece jen spravedlivý :-)

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 22:52
Re: Tohle znám z té druhé strany

Ten nahoře ví co dělá:-)

0 0
možnosti

neumisa

8. 5. 2010 14:27
ráda věřím ...

... můj synátor uměl značky osobních aut už ve dvou letech a babička byla na mrtvici z toho, že musí chodit na procházky jen na parkoviště, protože jinak se z roztomilého klučíka stávala hysterická sopka ;-D Zato v ostatních věcech je tak trochu "mimoň" - že si má poskládat oblečení, když se vysleče, že po jídle je třeba odnést nádobí aspoň do kuchyně, když už ne rovnou do myčky a jiné úlety. A pak překvapí tím, že ve svých šesti pojmenuje jakousi ještěrku latinským názvem a čte dospělácké encyklopedie o vývoji počasí, případně o procesu zpracování železné rudy.R^

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 15:51
Re: ráda věřím ...

;-D, někdy nazabití;-DR^

0 0
možnosti

fichifi

8. 5. 2010 14:03
Věřím.

taky mám doma takového jednoho. Dnes je mu patnáct a říkáme mu nepochopený. Oproti ,,retardům" to má mnohem těžší. Všude.

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 14:05
Re: Věřím.

;-DR^

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

8. 5. 2010 12:06
Věřím a karma

Dvouletého synovce na nočníku zaujal v prohlížené Ladově abecedě had (ssss...) a potažmo písmenko. Na to S hleděl i z okna strašnického bytu - dominovalo na vršku malešovské tiskárny Svoboda. Lada a písmenka se staly hitem a předmětem prvořadého zájmu. Před čtvrtým rokem chlapec naprosto plynně četl jakýkli text. Dnes má gymnazista velmi vyhraněné zájmy, studium jazyků (grónština, latina, angličtina, němčina, ruština) a rozsáhlé znalosti v historii. Vždycky jásám: hurá přijelo Zřídlo vědění. V jiných oblastech je trochu nemotora a mírný mimoň. Ovšem kus masa, který mu sestra dá sebou, taháme z batohu až po třech dnech - odér nás upozorní ;-D.

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 12:49
Re: Věřím a karma

Ale vysvětlujte to těm bíjcům-neveřícím Tomášům. ;-D. Asi mají doma tak zvané "retardy"...Zdaví L.Č.R^

0 0
možnosti

Já to nebyl, já to nebil!

8. 5. 2010 11:39
Nejsem Tomáš,

přesto velký R^;-)

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 11:57
Re: Nejsem Tomáš,

;-) a díky.L.Č.

0 0
možnosti

krosita

8. 5. 2010 11:28
věřím

0 0
možnosti

3lipy

8. 5. 2010 11:36
Re: věřím

A děláte dobře;-D

0 0
možnosti