Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

4. 6. 2010 23:45
Samozřejmě karma

jinak jen drobné upozornění - nějaká vtipálek si založil nick Vikina. (prostě s tečkou). Můj nick je jen Vikina - takže pozor na reakci v diskuzích (hlavně u Kroupy), aby si z Vás někdo nedělal legraci (teda blbou legraci). Zdravím V

0 0
možnosti

milanalois

4. 6. 2010 16:51
Zklamala jste mne.

Vybídla jste mne k podívání, jaké poslance jsme si zvolily, a já Váš blog otevřel. A jsem zklamán, protože jsem si bláhově myslel, že jste udělal taky něco užitečného.

Myslel jsem si, že naleznu jmenný seznam s uvedením současné domovské strany každého poslance a s uvedením jeho stran dřívějších, s rodinným stavem a počtem rozvodů a dětí, s dosaženým vzděláním a jeho dosavadním uplatněním v praxi, s uvedením jeho předchozí práce v politických funkcích, zejména v místní samosprávě apod.

Prostě jsem si myslel, že to bude užitečné, když mne vyzýváte, abych se podíval. Na co? Na fotku z novin? Směšné a trapné.

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 17:01
Re: Zklamala jste mne.

Tak si dotyčné vygooglujte.

0 0
možnosti

Tomas Vydra

4. 6. 2010 10:47
No páni...

... úroveň otřesná. Rv

0 0
možnosti

1absolutus

4. 6. 2010 10:55
Re: No páni...

A proč pane Vydro ji nenesete někam jinam? Tady o ní nikdo nestojí!:-)

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 10:42
Tak vidím, že spokojenost

0 0
možnosti

roman_35

4. 6. 2010 10:28
Osobně bych za dámy a pány působící léta ve sněmovně

nebo na jiných teplých místech ruku do ohně nedal, ale nazývat bez důkazů někoho zlodějem, tunelářem, nebo korupčníkem je poněkud nešťastné.

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 10:40
Re: Osobně bych za dámy a pány působící léta ve sněmovně

Nešťastné?

Opakuji se:

Tak si přečtěte můj blog. A tam najdete fakta z veřejných zdrojů. Píši -opakuji se- skoro tři roky. Tak teď se namáhejte vy. L.Č.R^

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

4. 6. 2010 10:20
nevolila jsem

Řápkovou, Bendu, Langera, ba ani Schwarzenberga, či Paroubka. Neměla jsem je totiž na svých hlasovacích lístcích.

A představa, že  vykroužkování bylo spontánní akcí prostých voličů, je poněkud naivní.

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 10:26
Re: nevolila jsem

Nebylo. Ale mohlo to dopadnout hůř...

0 0
možnosti

petrs51

4. 6. 2010 10:08
To vypadá,

že by jste chtěla, aby volič nechodil za plentu a pěkně před komisí vložil správně zakroužkovaný lístek s vybranou stranou kterou mu určí. Pak bude jistota, že nebudou kroužkovat Bendu, který se dostal do sněmovny jenom díky preferenčním hlasům, protože byl na nevolitelném místě na kandidátce.

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 10:14
Re: To vypadá,

Blbost!

Jinak žádná připomínka ke zvoleným poslancům?

0 0
možnosti

pefben2

4. 6. 2010 9:55
No...

V zásadě souhlasím s názorem, že do politiky se tlačí lumpové (koukají z toho dobrá koryta) a tudíž jich ve sněmovně bude nejspíš přehršel. Jen ty výkřiky "zloděj, tunelář, korupčník" bych rád vždy viděl konkrétně zdůvodněné - kdo, co ukradl. vytuneloval, jaký vzal úplatek..... Jinak jsou to jen výkřiky bulvární ...

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 10:06
Re: No...

Bulvární výkřiky? Tak si přečtěte můj blog. A tam najdete fakta z veřejných zdrojů. Ne bulvaru. Píši -opakuji se- skoro tři roky. Tak teď se namáhejte vy. L.Č.

0 0
možnosti

1absolutus

4. 6. 2010 9:46
Čím menší karma.

Tím samostatnější názor. Potěšila jste mě, že máte vlastní nepopulistický rozum!:-)R^

0 0
možnosti

3lipy

4. 6. 2010 9:48
Re: Čím menší karma.

Děkuji. Jdu většinou "proti proudu". Ale schytávám to...

0 0
možnosti

buxus

4. 6. 2010 9:35
Snad jen malou poznámku

Lidi jako je Béma, Bendu a spol. volili v Praze skalní voliči ODS; ti co se jim tihle lidé nelíbili, nevolil ODS vůbec, volili jiné strany - to bylo ostatně markantně vidět. Takže určitýn pozitivní posun tu je - do Sněmovny se nedostal Langr, Petruška a za ČSSD třeba Kakaový Bob - ale jinak souhlasím, že těch adeptů na vykroužkování proklouzlo do Sněmovny stále hodně.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS