Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

11. 9. 2011 16:23
Dnes jsme masakr v přímém přenosu viděli a řídil ho osobně

ministr, kterého za sebe navrhl John. Tedy Kubice, ministr za politické křídlo ABL, VV. Tohle teď bude nutné lidem připomínat až do voleb. Tahle strana se musí z politické mapy vyzmizíkovat.

0 0
možnosti
SN

kuča

2. 9. 2011 7:48
Viděl jsem zbytek pořadu a ............

:-)........z archivu si ho nebudu pouštět. Považoval bych to za ztrátu času. Myslím si, že ta paní trpí bájnou lhavostí,(jak se říká odborně), a nakonec tomu sama věří. Sledoval jsem podrobně celý případ od začátku, a když si představím, že jejím partnerem v tomto díle byl Tlučhoř (možná i sexuálním, jak se svěřovala Víchovi) je mi z ní na blití.

Jak jeden diskutér píše..... mlela a mlela ! Výstižné ! Nevěřím jí ani slovo. Bártovi, ať je jeho motivace jakákoliv fandím! Úplatky dával ze svého, ostatní ze státního(společného) a ještě si ulijí do vlastní kapsy! Protože se staly VV nepohodlné, rozjela média proti ním opravdu pořádnou kampaň. Podařilo se a Skanska a další ždímači jsou spokojeni !R^

0 0
možnosti

3lipy

2. 9. 2011 16:15
Re: Viděl jsem zbytek pořadu a ............

Máte pravdu, Ale ujít si tu intrikánku jsem si nemohla nechat ujít! Fuj!

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

2. 9. 2011 0:03
Ten pořad jsem viděla, mimořádně trapné

Je jasné, že na každé vrátnici zněl příkaz z ABL, "Koukněte poslat té Kočí mínus". Neříkám, že se dobře vyjadřuje a chvílemi je to, jako poslouchat adolescenty na zastávce tramvaje. Avšak obsahově jí to věřím. Tím hlasováním se Bárta usvědčil.

1 0
možnosti

3lipy

2. 9. 2011 7:42
Re: Ten pořad jsem viděla, mimořádně trapné

Mimořádně trapné to bylo-máte pravdu. Kdo sleduje její trapnosti ji přistihl při nehorázných lžích!

"Věci veřejné dokázaly podle prezidenta Václava Klause dosadit do vlády velmi schopné lidi. Místopředsedu Věcí veřejných Josefa Dobeše označil za nejlepšího polistopadového ministra školství, exministra Víta Bártu pak za šikovného, bystrého politika. Věci veřejné jsou podle Klause strana, která se stabilizuje..."

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

2. 9. 2011 1:58
Re: Kdo nestihl přímý Hyde-park, tady je odkaz

Děkuji za odkaz, ale můj žaludek není tak pevný, aby to snesl a to jsem zvracel v životě jen 2x, jednou před 24 lety při Silvestrovské oslavě po vypití všech druhů nabízeného alkoholu v množství nejméně velký panák a podruhé před 10 lety, po 13 kouscích Kozla, říznutého deseti panáky ferneta.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

1. 9. 2011 20:29
Madam Čiháková na její VeVerky

Poměrně dost dlouho jste vydržela nenapsat něco oslavného na VV, především na miláčka Bártu a oblíbence Johna. Takže díky za připomenutí dnešní TV diskuze. Možná tím ale svým oblíbencům moc nepomůžete.R^

;-D;-D;-D

1 0
možnosti

3lipy

1. 9. 2011 21:19
Re: Madam Čiháková na její VeVerky

Vyhodnocení K.K. bylo 71 % mmínus, 29% plus... Totálně se usvědčila ze svých lží kuilometnou palbou své rétoriky. Pan Takáč neměl šanci ji zavřít "hubu nevymáchanou"... pořad neukočíroval...padlo jen pár otázek...mlela, mlela, mlela..

Zdravím a nevyrušujte!.:-)

0 0
možnosti
PM

petrik1960

1. 9. 2011 18:50
jo napoleonek je nedotknutelný cha cha, není !

1 0
možnosti
M

Mychal.B.

1. 9. 2011 18:20
A přitom stačilo napsat,

že na Bártu se nešahá :-P

1 0
možnosti
K

Kurri22-II.

1. 9. 2011 18:27
Re: A přitom stačilo napsat,

Taky to tak vidím.

1 0
možnosti
K

Kurri22-II.

1. 9. 2011 18:06
Já naopak považuju za správné....

... , že má odvahu předstoupit před diváky.

1 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

1. 9. 2011 18:19
Re: Já naopak považuju za správné....

já zase nechápu, kde bere tu drzost. To, co provedla proti Bártovi, to nebyl puč, to byla prachsprostá zrada. Kočí by bez Bárty nebyla ani špína podrážce, a takhle se mu odměnit.

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

1. 9. 2011 17:50
media a politici v tomto státečku mě již dávno nezajímají,

udělejte to také tak:-)

0 0
možnosti

3lipy

1. 9. 2011 18:43
Re: media a politici v tomto státečku mě již dávno nezajímají,

Skoro to tak začínám taky vidět:-(

0 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

1. 9. 2011 17:36
Kočí

ošklivá až děs, a ještě tomu zrádkyně perša klasa.

0 0
možnosti

3lipy

1. 9. 2011 18:57
Re: Kočí

Za to první věru nemůže.;-D

1 0
možnosti