Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bouše

9. 2. 2012 14:09
Docela slušná reklama na vlastní knihu.

:-)

0 0
možnosti

pěnice

9. 2. 2012 13:30
A Váš příběh mě vrátil

čtyřicet let zpátky do měho raného mládí, kdy ty pověstné banány byly nedostatkovým zbožím. Můj otec měl známou paní v zelenině a tak jednoho dne přinesl domů pět kilo banánů. My byly tři holky a tenkrát byla doma jen ta nejmladší. Udělala tři hromádky a snědla tu svoji. Pak postupně ubírala po jednom z těch našich až zůstaly na hromádce po jednom banánu. Později nám řekla, že jí bylo trapné, nechat jen po jednom, tak nám s prominutím sežrala i ty poslední. Naštěstí jsme se to dozvěděly o hodně později, protože otec s námi nebydlel. Měla kliku, holka.;-D

0 0
možnosti

3lipy

9. 2. 2012 14:08
Re: A Váš příběh mě vrátil

Zrovna takové jsem měla i já sestry. Jedna, když vařila ledvinky, nechala v omáčce jen tři kousky! Ta druhá byla zase ujetá na zeleninu a ovoce a tak nám s prominutím taky sežrala většinou všechno. Osobně ně mrzely víc ty ledvinky ;-D

0 0
možnosti

pěnice

9. 2. 2012 13:23
Jsem diabetička,

tak sladké si dopřeji výjimečně, miluji višně v čokoládě, tak jsem si koupila takovou menší bonboniéru.Bonbon jsem pomalu cucala, až se roztopila čokoláda a byl tam te likér. No dobrotka. Krabičku jsem dala do spíže s tím, že to mám na týden. To jsem si myslela. Večer tam nebyla ani ta krabička a ten můj chlap, který si kupuje sladkosti ve velkém, a já mu na to nesahám, mi drze řekl, že si myslel, že už nechci. Někdy mám chuť zabíjet!!

0 0
možnosti

oldiess

9. 2. 2012 9:09
No jo, jeden bonbon po druhým

to si člověk vždy perfekt zdůvodní;-D Ale bonboška od čtenářky je určitě milým překvapením, a je už jedno jestli jste jí knihu věnovala či si ji dokonce sama koupila - někdy se dnes stejně už neocení ani dárek. Takže za pěkný čokoládově-knižní téma karma:-)

0 0
možnosti

3lipy

9. 2. 2012 10:00
Re: No jo, jeden bonbon po druhým

Díky. Život píše příběhy:-)

0 0
možnosti