Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

29. 2. 2012 20:59
přechod z mariánky na tvrdé drogy je blbost

podobná záležitost je relevantní pouze u labilních jedinců kteří by ale k tvrdým drogám přešli stejně a třeba i z čajových lístků. Jinak škodlivost marihuany sice existuje, ale musí už jít o užíváni poměrně hodně velkého množství a pravidelně a dlouhodobě. V malém množství dokonce má řadu užitečných vlastností včetně léčebných. to jen na okraj. :-)

0 0
možnosti
BD

Béda47

29. 2. 2012 20:22
marjánko,marjánko

Polemizovat o škodlivosti konopí by mohli ti, kteří to zkusili a nebo běžně užívají.Tato droga má tolik pozitivních účinků,že si to mnozí vůbec neuvědomují.Je určitě mnohem lepší si zahulit, nebo zainhalovat vaporizací konopí, než polykat prášky na depku a chlastat alkohol. Píši chlastat, protože občasné napití alkoholu je také velmi zdravé.V

0 0
možnosti
TS

Fantomazz

20. 2. 2012 10:32
ježišikriste!!!!!!!

za tohle by měli střílet

0 0
možnosti

lost

19. 2. 2012 22:58
v tom blbinci má smysl jediné -

- totálně se zhulit a nečekat na důchod :-)

2 0
možnosti

3lipy

20. 2. 2012 8:29
Re: v tom blbinci má smysl jediné -

No právě.To je názor některých mladých...nejen mladých...

0 0
možnosti

3lipy

19. 2. 2012 12:04
Co vy na to?

"...v tom blbinci, kdy je „měkká“ marihuana zakázaná, ale tvrdá droga - alkohol -legální, se v tom i dospělí ztrácí..." Co vy na to?

1 0
možnosti
R

raks

19. 2. 2012 11:07
rozdělení

Měkké drogy - marihuhana, hašiš, kokový čaj, káva, čaj

Tvrdé drogy - extáze, heroin, kokain, LSD, lysohlávky, morfin, pervitin, toluen

Alkohol, společensky tolerovaná droga,  je nejškodlivější vůbec a je téměř třikrát škodlivější než kokain nebo tabák

1 0
možnosti

3lipy

19. 2. 2012 11:13
Re: rozdělení

Díky za upřesnění. Je s podivem proč nejškodlivější tvrdá droga-alkohol-je nejen státem, ale i rodiči tolerována. Jsme snad národ alkoholiků?

0 0
možnosti
U

Ulator

19. 2. 2012 9:12
Tak jsem se dnes probudila

Nic mě nenapadlo, tak jsem si řekla, že i tak něco napíšu. A náhodou jsem uviděla v Blesku, to je milí čtenáři můj nejoblíbenější deník, hned po mistrovi kuchaři Babicovi, a tam byla fotka Brada. Vida řekla jsem si. Tak teď to mám.

15 0
možnosti

3lipy

19. 2. 2012 9:57
Re: Tak jsem se dnes probudila

Tak jsem se dnes probudil, nic mě nenapadlo, nic neumím , tak budu alespoň do všeho kecat a kecat, štvát lidi, rozsévat zlobu...a dělat se sebe vševěda, nebo vola...

0 0
možnosti