Diskuse

Nerudný dědek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vaťák

23. 2. 2012 7:02
Díky

za pohlazení po duši. V

0 0
možnosti

3lipy

23. 2. 2012 7:44
Re: Díky

:-)

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

23. 2. 2012 0:30
Některé staré lidi

nezdravím schválně, protože neumím říct 'Dobrý den' tak, aby to znělo jako 'Vraťte se do hrobu, paní.'..Inu, nemají o mě rozšiřovat, že jsem satanista a divnej, a že moje rodina je taky nějaká divná (a nikdo z nich nezdraví!). A přitom já je vůbec neznám, ony akorát sedí na lavičce na nábřeží a nahlas pomlouvají. Jinak z ulice, kromě našich nájemníků a pána, z jehož sklepa jsem kdysi lovil svoji zaběhnutou kočku, vlastně taky nikoho neznám. Holt, Brno.

1 0
možnosti

jarinka

22. 2. 2012 20:44
Koukám,

paní Libuško, že máte pěknou karmu. Ona ta prostá témata jsou asi nejlepší. R^

0 0
možnosti

3lipy

23. 2. 2012 7:45
Re: Koukám,

"Co na srdci, to na jazyku"V

0 0
možnosti

DeadTired

22. 2. 2012 19:37
Pobavil jsem se,

protože jsem se přehlédl a na Vašem baneru zaměnil únavou písmenka a četl, že pícháte dobro :)

0 0
možnosti

3lipy

22. 2. 2012 19:40
Re: Pobavil jsem se,

;-D

0 0
možnosti

pěnice

22. 2. 2012 17:52
Máme chatu a zahradu

kousek od Ostravy v menší obci. Když jsem zpočátku šla do místního obchodu ,kde postávají místní chlapi s pivem v ruce, překvapilo mě, že všichni, staří i mladí pozdravili. Přitom jsme se neznali. Tenkrát jsem byla o hodně mladší, přesto žádné poznámky, nebo pokřikování, jen zdvořile pozdravili.Někde prostě dobré zvyky přežívají. I já se rychle naučila, že cestou jsem všechny zdravila a zdravím.

0 0
možnosti

pěnice

22. 2. 2012 17:59
Re: Máme chatu a zahradu

Dnes jsme tam vezli našeho benjamínka kocourka, už se mu doma nelíbilo. Tak snad už mrazy nebudou. Je vykrmený, stejně jako jeho kamarádi na zahradě, tak ať si na sebe zvykají.Celou zimu jsme ho tam vozili venčit, pak jsme ho naháněli, pěkně nás vždycky prohnal. Zdravím Vás a Vaše zvířátka, už vyhlížíme jaro.V

0 0
možnosti