Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

On to ale není pudl ale Boloňský psík......

0 0
možnosti
Foto

Mám dvanáctiletou, zatím naštěstí čilou, pudlinku. Bojím se toho, až...R^

3 0
možnosti
Foto

Přeji pudlince takové roky jako má Bertík-18letV

1 0
možnosti
Foto

Určitě s Vámi prožil hezký život; jste s ním i při  jeho konci- šťastný pejsek!V

1 0
možnosti
Foto

Byl to přešťastný a osobitý pejsek...budu s ním až do jeho posledního vydechnutí...V

1 0
možnosti

Na nebesích je místo, kterému se říká Duhový most. Když umře zvíře,

zvláště takové, které bylo někomu blízké, odchází za tento Duhový most.

Pro naše milé kamarády tam jsou louky a kopce, kde mohou běhat a

společně si hrát. Je tam spousta jídla, vody, slunečního svitu a naši

přátelé jsou v teple a pohodlí. Všechna nemocná a stará zvířata jsou

opět zdravá a při síle, kdo byl zraněn nebo zmrzačený, je nyní opět silný a zdravý, tak jak si ho v našich snech pamatujeme z dávných dnů a již minulých časů. Zvířata jsou šťastná a spokojená až na jednu maličkost: všechna postrádají někoho velmi zvláštního, někoho koho opustila.  Hrají si a běhají spolu, ale přijde den kdy se jedno náhle zastaví a hledí do dálky. eho jasné oči pátravě pozorují, netrpělivé tělo se začíná chvět. Náhle vyběhne ze skupinky zvířat, letí přes zelené louky, rychleji a rychleji. Až se nakonec ty a tvůj kamarád sejdete v nesmírné radosti.

8 1
možnosti

Déšť šťastných polibků pokrývá tvou tvář, tvé ruce opět hladí milovanou

hlavičku, znovu hledíš do těch přenádherných důvěřivých očí, jež

nadlouho zmizely z tvého života, ale nikdy z tvého srdce. A přes Duhový

most půjdete spolu a nikdy se už nerozejdete.

7 1
možnosti

-ve střednim věku je většina dnešni poulace fakticky odsouzena k zániku,po 50 neseženete práci,v podstatě jste na okraji.Pes je pak jediné stvořeni,které vás milluje bez vyhrad.I když zrovna nemáte penize.Skon takového přitele je pak bolestny.Vzpomněl jsem si na desatero psa v čekárně našeho veterináře.Posledni prosba psa,miloval jsem tě celý svůj život,prosim,bud u mne až do konce,ulehčiš mi to a mne se lepe bude odchazet.....

3 1
možnosti
Foto

Děkuji, že jsem našla spřízněnou duši.V

3 1
možnosti