Diskuse

Proti a proti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Podle jakého kriteria hledáte?

1 1
možnosti
Foto

Google nemá kriteria...píše fakta z různých pohledů-hledejte :-)

1 1
možnosti
OK

To jsme se nepochopili. Já se ptal, podle jakého kriteria soudíte, že dané médium je důvěryhodné.

1 0
možnosti
Foto

Dá to práci, to mi věřte, ale musíte číst media zleva-zprava, z různých států a nakonec zapnout vlastní mozek. Vyplatí se to:-)

1 1
možnosti
OK

Nicméně z výše řečeného nevyplývá, jak poznáte důvěryhodnost. Nepochybuji, že jakýkoli čtenář jakéhokoli média používá (tu více, tu méně) vlastní mozek.

Prozradím vám dva z fíglů, které využívám já (i když samy o sobě jsou takové fígly nedostatečné). Pokud příslušné médium píše o něčem, v čem se vyznám, nebo čeho jsem sám byl účasten, pak porovnáním dat dospěji k tomu, jak důvěryhodný je článek.

Další fígl spočívá v tom, že se zaměřím na to, zda médium předkládá více konstatování s uvedením zdrojů (alespoň přibližných tam, kde nemohou být zveřejněny konkrétní osoby), nebo zda spíše předkládá autorovu interpretaci, notabene aniž by bylo jasně řečeno, jak k ní došel.

1 0
možnosti
JR

J80a42r98a 84R52a22n58k

17. 1. 2013 23:58

Madam, umite nejaky cizi jazyk? Ze byste si neco precetla, nez Vam to poda Vas oblibeny novinar v reci Vam sice srozumitelne, ale presto to nemusi znamenat, ze rozumite tomu, co se Vam podavaRvRvRv

0 1
možnosti
PS

P34a29v65e15l 68S76y17c88h98a

17. 1. 2013 14:47

Jen mi prozraďte o čem mluvíte? O nedustupných médiích? :) paní Čiháková, věřte čemu chcete, to Vám nikdo upřít nechce, ale pro mě podléháte dezinformačnímu tlaku doby. Jen ke své škodě...

2 1
možnosti
Foto

Mýlíte se. Píši už dlouho a pořád stejně.Jako pravicová volička jsem musela už před léty uznat, že ODS nejde kvůli zledějinám volit. Ani ČSSD, o TOPce nemluvě. Stojím si za svými názory!

1 1
možnosti