Diskuse

Proti a proti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, paní Čiháková.

Mám k Vám prosbu, nevzpamatovávejte se a zůstaňte, jaká jste.

Už jen proto, že jsem se na mém blogu vyznal z lásky k Vám, dal Vám hlas pro nejlepší blogerku roku a teď přidávám další karmu.

Prosím, pište častěji a neměňte se!  :-)

3 1
možnosti
Foto

Děkuji a slibuji, že se nezměním...umírá mi pejsek, tak mám smutek na duši...doufám, že bude líp a budu dál bojovat za svoje názory. Mějte se hezky a zachovejte pravdě přízeň.VL.Č.

1 1
možnosti
JV

Měla jsem Vás za rorumnou ženskou, ale teď ...? Pani Čiháková, vzpamatujte se!:-)

0 6
možnosti
PS

P79a91v40e50l 96S51y58c20h93a

17. 1. 2013 13:09

Paní autorko, co vidíte pod pojmem 'Bilderberg?´ a ... Jak jste se o něm dozvědela?

1 1
možnosti
Foto

Klikněte v článku na Bilderberg, psala jsem o něm, nebo si ho vygooglujte...jde z toho hrůza

0 1
možnosti
OK

Karel Schwarzenberg se zúčastnil 2x zasedání Bilderbergu. Kromě něj se některých zasedání účastnili i jiní čeští politici, například vyřazený prezidentský kandidát Vladimír Dlouhý. Co je to Bilderberg? Informace např. zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Bilderberg. Samozřejmě milovníci konspiračních teorií to budou vidět asi jinak.

2 1
možnosti

Paní Libuško, je to tak. KS mi dává jistotu ústavního výkonu funkce prezidenta na rozdíl od Zemana, ale právě jsem zjistil, že si nechá radit od kalouska (jeho vyjádření) a jsem fakt v řiti. Oba kandidáti vyjdou na stejno. No možná dám přednost skutečně té jistotě výkonu prezidentské funkce s ústavou - ale představa, že z prezidenta KS bude vykukovat odborník Kalousek - tak to mně jímá hrůza. Asi jsem tady s volbou skutečně v řiti.

1 1
možnosti
Foto

Dostali jsme se prostě do pasti...je to k pláči...

2 2
možnosti
JN

J63a75n 90N13o86v51á48k

17. 1. 2013 12:35

Myslím, že to ví i plno těch, kteří nakonec v druhém kole volit půjdou

3 2
možnosti
Foto

Ano. Menší a větší zlo...

1 2
možnosti