Diskuse

JÁ NA BRÁCHU

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libuše Čiháková

1. 12. 2007 12:55
Jarko,

no dyk já jsem babička;-D;-D;-D L.

0 0
možnosti

Jarka

26. 11. 2007 14:24
kdyz jsem se ptala

jako mala na odmenu za vysvedceni, tak mi mama rekla: ucis se pro sebe. Odmeny davali babicka s dedou. :-)

0 0
možnosti

honza

25. 11. 2007 10:32
tak nevím

tak nevím, ale s tímhle přístupem k výchově bude z malýho jednou pěkně vychcanej hajzlík... no nedivil bych se kdyby vás na stará kolena obral o barák a poslal do domova důchodců... Kdo chce kam...

0 0
možnosti

nyny.

24. 11. 2007 15:46
no docela se divím

Koukám paní Libuško (já vás děsně ráda čtu), že se debata strhla kolem peněz kontra kapesného. Já tedy musím říci, že men spíš děsí to, že nějak nikomu nevadí ta vyčůranost chlapečka a zneužívání druhého, dobráčka.Úplně vidím dospělou budoucnost obou.Já doma u dětí takovou charakterovou disproporci vysledovat, tak bych zavedla dost drsné výchovné působení.Děti jdou, ostatně i dospělí, kam až se jim dovolí, evidentně mu dovolíte cokoli na úkor kohokoli.

0 0
možnosti

Libuše Čiháková

24. 11. 2007 15:59
Re: no docela se divím

Nyny, právě proto jsem to napsala. Jenže budoucnost obou se vyvinula jinak. Starší pomáhá a chrání mladšího. Inu osud to někdy zařídí spravedlivě(neříkám, že by mu někdy nějakou rád nevrazil);-D Ahoj L.

0 0
možnosti

Libuše Čiháková

24. 11. 2007 9:43
Pepane

Naprosto souhlasím. Nejhorší je si děti kupovat.Připravuji článek, jak mi jednou kluk řekl, že je "tohle" , nevím co už to bylo, ženská práce. Takže, když si roztrhl tepláky dostal jehlu a nit a šil.Práce jako práce. A pomoc doma zdarma je samozřejmostí.Jenže u vnoučátek je to trošku jinak.Pomahají,tak nějakou korunku dostanou(stejně bych jim něco dala). Ale jen malé částky, pro radost;-D-L

0 0
možnosti

petr stursa

24. 11. 2007 9:53
Re: Pepane

Osklive rypnuti:

Kluk odmitne myt nadobi (zenska prace) a je k tomu donucen. Nazez praskne privod vody do baterie u drezu, kluk se usmeje a prohlasi "Kdyz ja muzu delat zenskou praci, mamka muze delat chlapskou" a vypari se. Mamka horecne hleda hasak a v kuchyni se zvetsuje kaluze...

0 0
možnosti

Pepan A2

24. 11. 2007 7:36
Hezky napsané, ale výhradu mám.

Děti by doma neměly pracovat za peníze. Doma se podílejí na pracech proto, že s námi bydlí. Tobě taky nikdo neplatí za to, že pro rodinu vaříš, pereš a jánevímcovšechno. Ale jinak je to fakt hezky napsáno. Dám si to ještě jednou ke kávě. Zpříjemnila jsi mi tu moji pranici s chřipkovými bacily a děkuji Ti za to. Měj se hezky.V

0 0
možnosti