Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

motylek_02

22. 11. 2009 16:04
:-)

:-) dobry den libusko, no deti to je pokladnice. Jak jejich vlastnich zaveru, tak toho vyslepiceni co kde zaslechli

0 0
možnosti

3lipy

22. 11. 2009 16:50
Re: :-)

Jaruško zdravím přes moře!V Přečtěte si ale ten rozdíl mezi dětmi. http://libusecihakova.blog.idnes.cz/c/35479/K-nedelni-kave-Nevinne-detipekne-mazane.html#t2

Ten vnouček na konci je ten samý co v této glose. Prostě "kulišák" a drží ho to dodnes.;-D. Líba

0 0
možnosti
P

pěnice

22. 11. 2009 9:21
Tak to mi připomnělo,

jak můj muž,když mě chtěl hodně naštvat,prohlašoval před mými rodiči něco jako že ležím doma na pupku a on co si neudělá tak nemá.Asi si myslel jak je vtipný,ale mi došla trpělivost,když se mě maminka zeptala,proč tedy něco nedělám.A tehdy jsem manželovi před rodiči řekla,jestli to ještě jednou vypustíš z pusy,všechno co říkáš se stane pravdou.A byl klid.Manžel mi věří!

0 0
možnosti

3lipy

22. 11. 2009 10:06
Re: Tak to mi připomnělo,

;-D;-D;-DV

0 0
možnosti