Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

nechci vyrusovat

14. 5. 2012 20:13
Dobrý večer paní Čiháková

Dlouho jste se neukázala a Vaše oblíbené téma o výborných VV a skvělém panu Bártovi postrádalo vášnivou obhájkyni, přímo fanynku. Tak nyní pro změnu kamenujete paní Peckovou, která bez obalu, možná dost drsně popsala situaci tak, jaká je. Každý máme právo na svůj názor, já Vám ho nechci vyvracet, jenom mne mrzí, jak jste ty své veverušky nečekaně odepsala a nepodpořila je v situacích, kdy to s nimi bylo více než zlé.

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 20:44
Re: Dobrý večer paní Čiháková

Zdravím!:-)

Pozor!!!

Pani doktorku naopak přibližuji čtenáří v tom lepším světle.

Co se týče VV, mám pořád stejný názor. Vedou si dobře a já jim držím palce. I té druhé větvi paní paní Karolíny.

A nevyrušujte!;-D

0 0
možnosti
H

hňup

14. 5. 2012 18:27
kolik že si to vyplatili ti

"skvělí" manageři , co odešli z pražskýho vedení MHD ? a důchodce nebude mít co do huby....ake nemusí stát frontu na banány....a to se vyplatí...

4 0
možnosti
DK

dakram1

14. 5. 2012 17:50
Myslím, že

Myslím, že náš ministr nečetl tohle, co je na stránkách MPSV: http://www.mpsv.cz/cs/1111 a tím může tahle diskuze kolem lékařky Peckové skončit..protože ji asi ani nečetla...;-€

2 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 18:20
Re: Myslím, že

Četla, nečetla, tady platí naše pravidla-právo silnějšího. Proto ta diskuse. Senior je pro vládu neprodukující-odpad a nějaká vyhláška OSN, na co má senior právo,  ji nezajímá. V tom je ta hrůza!

2 0
možnosti
P

pěnice

14. 5. 2012 17:49
Jestli to tak mohu říct,

pak já nemám problém s penězi, ale vím, že spousta lidí neměla možnost se zabezpečit ještě kromě důchodů. Třeba pomáhali dětem , které to v dnešní době také nemají lehké.Dnes jsem přemýšlela, jak uvažují poslanci nebo senátoři, když mají hlasovat pro nějakou vyhlášku či zákon. Asi z výše svých platů mají pocit, že pětistovka nikoho nezabije, zatímco já znám kolem sebe lidi, kterým po zaplacení bytu a služeb zbývá třeba jen dva tisíce na jídlo.Nevím, jak s tím vyjdou, ale poslanci ani Kalousek si s tím hlavu nelámou.Také jsem byla pro reformy, ale to co se rozkradlo a stále rozebírá, nelze nahradit najednou. Těch zvýšení je příliš, voda, teplo, jízdné, léky, plyn, jídlo. Je ještě něco, kde se cena nezvýšila ? Láska rodiny, partnera a dětí je fajn, ale jíst je třeba.

3 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 18:04
Re: Jestli to tak mohu říct,

Ano, je potřeba se seniorů zastat. Dát vládě najevo, že to co předvádí s důchodci je hyenismus. Oni nemají ani potuchy co se děje "v podzámčí". Některým,  a to nejen důchodcům nezbude na jídlo skoro nic. Byty vyměnit nejdou, všichni chtějí byty levnější. A taky dětem připomenout jejich povinnosti. Ono by někdy stačilo, kdyby si mladí odřekli alespoň to co není zdravé. Pár cigaret, jedno pivo a ono by to za měsíc udělao nějakou korunu a rodičům to pomohlo.  Jsou rodiče, kteří navíc drží rodinnou nemovitost z piety, aby děti viděly, že kořeny rodiny něco znamenají. Ale myslíte si, že by děti pomohly pomohly alespoň s údržbou? Vůbec bych se nedivila, kdyby staří nemovitost prodali. Co jiného si takoví pacholci zaslouží. Jenže říkejte jim to!

1 0
možnosti
PH

petrph

14. 5. 2012 16:35
když ono naprosto se vším souvisí

A že když Kalousek sebere důchodcům t peníze - a paní Pecková mu to odhlasuje s přesvědčením že "za války to taky přežili", tak potom dojde pochopitelně i k jejich sociálnímu vyloučení. Nebudou se moc slušně obléknout, udržovat si třeba autíčko aby někam dojeli, nebudou moci chodit tolik na společenské akce (za všechno se dneska platí), sednout si  třeba do hospůdky nebo kavárničky  aby si popovídali, do divadla, na muzikál,, i třeba ta vnoučátka je budou hůř hodnotit protože jim nekoupili drahou hračku (a ty jdou dneska pěkné drahé). I ti důchodci byli zvyklí, že když jsou na návštěvu tak tam přinesou nějaký malý dáreček jako pozornost, když na to nebudou mít, asi nikam nepůjdou...

1 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 16:52
Re: když ono naprosto se vším souvisí

To už ale dávnou důchodci nemohou! A mlčelo se o tom. Seniorům je hanba o tom hovořit kvůli dětem, aby jim nedělali ostudu. Teď už po zdražení, nemohou důchodci nic. A když nemají děti, nebo mají děti, které o ně nejeví zájem, tak fakt je to na mašli!  A pane Hájku, mít rád dědečka, nebo babičku jen za to, že nosí dárky, vypovídá hodně o jejich rodičích. A z toho je smutno nejvíc...

2 0
možnosti

Bára33

14. 5. 2012 16:29
Je to fakt smutné...

včera jsem skoro celý den u jiného článku diskutovala s lidmi, kteří se mě snažili přesvědčit, že na péči o starou a nemocnou mámu (tátu) nemá dnešní člověk čas ani peníze, takovou starost považovali za "obětování se" či za "ztracený život"... Možná je to ode mě ošklivé, ale přála jsem jim v duchu, aby prožili svoje stáří v bídě a osamělosti, protože si nic jiného nezaslouží. Ale překvapilo mě, kolik lidí s takovým postojem souhlasiloRv

3 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 16:54
Re: Je to fakt smutné...

Taky jsem takovou diskusi zažila, bylo to k pláči...

0 0
možnosti
DK

dakram1

14. 5. 2012 15:47
Na duši...

Na duši se my senioři můžeme vykašlat, pokud nemáme na nájem, léky , opravdu si nekupujeme poslední módní výstřelky a obyčejně má naše oblečení svou historii....pacienti paní doktorky musejí být štěstím bez sebe..když jim dává tu lásku a do ruky recept za pár stovek...!!!!!!

5 0
možnosti
EK

Y.N

14. 5. 2012 15:50
Re: Na duši...přesně tak.

Jak to včera říkali v TV, toho se nenažerem....

2 0
možnosti
1

1absolutus

14. 5. 2012 15:42
Dlouho jsem vás nečetl.

A teď "musím" dát karmu. :-)

1 0
možnosti

3lipy

14. 5. 2012 15:46
Re: Dlouho jsem vás nečetl.

Ani se mi nechtělo psát...děje se toho tolik, ne zrovna pěkného. Hlavně jsem alergická na to, že se lidem vymývají mozky a lidi si to ne a ne uvědomit. Vodí si nás jak loutky na provázku! Musíme se bránit!

4 0
možnosti