Diskuse

Narcis Klaus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Busch jednou řekl: Já se divím, že ti co ví, jak se má  řídit stát, jsou zaneprázdněni ježděním s taxíkem, či stříháním vlasů.

0 0
možnosti

Na účelovost amnestie, ALIBI pro Klause, paní Čiháková, nenajdete !

1 0
možnosti
Foto

Tedy já nevím paní Čiháková, zda si to co napíšete i kontrolujete, ale možná by stačilo "hodit" článek do Wordu. A ejhle.

Jinak já osobně bych onoho pána, co stojí za touto amnestíí, pěkně s rozběhem ... Někde jsem to již psal, amnestie - ANO, ale rozhodně NE takováto!

2 0
možnosti
Foto

" možná by stačilo "hodit" článek do Wordu..." nerozumím:-)

0 0
možnosti

Klaus neamnestoval neřešené kauzy. Ale kromě toho že propustil regulérní zločince tak zastavil kauzy, které byly v řešení s perspektivou dořešení! Jeden motiv je narcizmus, druhý je zabránit aby se probíhající kauzy dopátraly až k němu a jeho komplicům !!

7 0
možnosti
Foto

Pane  Luft, pokud jste četl amnestii, tak prezident prominul tresty do jednoho roku. To jsou regulérní zločinci?? Já si do dnešního dne myslel, že jsou takový raegulérní zločinci odsouzeni k vysokým trestům. Můžete mně říct, co soudy řešily  osm a dvacet let u hospodářských kauz. Přitom, že to bude uzavřeno bylo stále v nedohlednu.  Vymlouvat se na obstrukce neobstojí. Obstrukce je právo obviněného a soud má podle trestního řádu možnost  tomu zabránit.

0 1
možnosti
Foto

Klaus je asi skutečně Narcis, to ovšem není žádný zločin. To je osobnostní rys. Ještě větším Narcisem je podle mě MUDr. Rath.

Autor, ač to myslí ironicky, udeřil hřebík na hlavičku. ano, Klaus hnal transformaci naší ekonomiky co nejrychleji a nemyslím, že to byla chyba. Psovi se ocas také nekupíruje několika postupnými seky. A s těmi soudními řízeními to byla opravdová ostuda, která by nakonec skončila buď ve ztracenu nebo v impotentním rozsudku. Soudy nyní velmi zohledňují dobu. která od spáchání trestného činu uplynula. 

A musíme si uvědomit, že těch osm let je MINIMÁLNÍ doba, ale že některé kauzy byly ještě podstatně starší.

2 5
možnosti

J62a75n 98F23r51o34l42í92k

6. 1. 2013 13:32

Konečně pohled člověka neovlivněného tou propagandou co se na nás z masmédií denně valí.

1 1
možnosti