Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Ančí bude ve čtvrtek třináct. Pořád jsem si říkala "Jéžiš, to už je věk...", ale kam se hrabe na Berťu! Přeju pevné zdraví všem členům vaší domácnosti a díky za optimismus - i v osmnácti si, jak vidno, pán a psík mohou užívat jeden druhého ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem s nim 24 hodin denně, už jsem pro ostatní i rodinu neviditelná:-)...Zdravím vás i AnčiV

1 0
možnosti
LK

Děkuji Vám. Vím za co.

1 1
možnosti
AJ

Musíme poznat ten správný čas, kdy už by to pro zvířátko bylo jen utrpení. Ale pokud žere, vyměšuje se, nekňučí kvůli bolesti a mazlí se !;-), tak ještě máme čas a ten si společně musíme užít!

Mám také doma veterána a.. ještě bojujeme!V

2 0
možnosti
Foto

Hodně trpělivostiR^...ten náš ode mně pro jistotu prchá, aby mne nenapadlo ho začít umývat:-)

1 1
možnosti
BR

Hezký článek. Náš sedmnáctiletý kocour byl moc nemocný a ohluchl,ale nedali jsme ho na radu lékaře uspat, dostali jsme ho z toho, protože se pořád tak hezky umí mazlit.

2 0
možnosti
Foto

Té kočičve na obrázku je 17 let, a nejraději by z mé náruče neslezla. Přede jak motorek, že někdy ani neslyším telefon;-D

2 2
možnosti
AN

děkuju za sebe a kamarádku Oli.VR^

3 0
možnosti